2 czerwca 2016

Przygotowania do wakacji, cz.1

Dziś, w ramach początkowych przygotowań do wakacji mamy dla Was mały haul. Część rzeczy została kupiona, część zdobyta w inny sposób. Zapraszam!





1. Książka ,,Wolny czas z psem'' autorstwa Karin Wimmer-Kieckbusch - wygrana (wyróżnienie) w konkursie Przyjaciela Psa, jeszcze nieprzeczytana, najprawdopodobniej nie zostanie zrecenzowana, bo, szczerze mówiąc jest bardzo podstawową lekturą dla osób o niskim zasobie wiedzy z dziedziny kynologii, ponieważ zawiera jedynie opisy i zdjęcia, dotyczące psich sportów.

2. Film ,,Bella i Sebastian'' (cz. 1.) - nasza druga nagroda od PP. Film został obejrzany jeszcze tego samego dnia, gdy przywiózł nam go kurier, polecamy i czekamy na część drugą, która właśnie wyszła na sklepowe półki.

3. Magazyn Dog&Sport - kolejna (druga) część z prenumeraty, zamówionej w marcu (?). Z prenumeratą związany jest również produkt z punktu 8.

4. Tubka ,,treningowa'' - dorwana w Auchan jako ostatnia, za niecałe 15 zł, my będziemy używać ją podczas treningów




5. Książka ,,Oczami psa'' autorstwa Alexandry Horowitz - kupiona w Empiku, gdy zostanie przeczytana z pewnością także zrecenzowana

6. Książka ,,pies - instrukcja obsługi'' Davida Brunnera i Sama Stalla - również zakupiona w Empiku, jest to niby podstawowy, ale napisany w sarkastyczny i zabawny sposób, dzięki czemu nadaje się dla każdego, czeka na recenzję

7. Linka 5m - nasza zooplusowa zdobycz. Może stać się dla nas chwilową alternatywą do spuszczenia psa ze smyczy, a, co za tym idzie, zbawieniem

8. Smakołyki 8in1 Minis Królik z ziołami - już napoczęte, dlatego też pokazane w niewielkiej ilości. Nigdy nie byłam przekonana do królika i nie chciałam go kupować ze względów etycznych, ale niespodziewanie smaczki z nim stanowiły dodatek do prenumeraty, a ja postanowiłam spróbować i, no cóż... Ruby jest wniebowzięta, a ja nie mam nic do gadania. 





9. Tunel 5x6m + komplet śledzi - jak na razie pierwsza ,,regulaminowa'' agilitowa przeszkoda, którą posiadamy i chętnie używamy





Mój portfel płacze, ale kolejne zakupy czekają i nie mogą doczekać się światła dziennego, tak samo jak Ruby, przyznam, że ja również.
Do następnego!

G&R

8 komentarzy:

  1. Na tunel także się czaję, ale mój portfel wyraża sprzeciw! Ale mam nadzieję, że w ciągu wakacji uda mi się w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę tylko uważać przy jego zakupie, bo często istnieje wiele ofert, np. na allegro, każdy z tuneli jest taki sam, ale koszty potrafią znacznie się od siebie różnić. Mimo wszystko polecam, jest dosyć wytrzymały i świetnie sprawdza się do rekreacyjnego agility.

      Usuń
  2. Genialne zakupy! Niestety w moim portfelu są same rachunki... :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na recenzję książki "Oczami psa". Czy tylko mój psi portfel nigdy nie płacze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie czytam kilka książek naraz, więc chwilkę sobie poczekasz. :D
      Oj, chyba tak... :P

      Usuń
  4. I my też czekamy na recenzję "Oczami psa". Jestem bardzo ciekawa tej książki (i trochę na nią poluję). Fajnie byłoby dowiedzieć się, czy warto :P
    Czy tor do agilitek będzie uzupełniony i doczekam się powalającego na kolana filmiku? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :)
      Tor z pewnością zostanie uzupełniony, ale, na chwilę obecną nie znam dokładnej daty i godziny, ale wspomożenie filmikiem jest całkiem możliwe. ;)

      Usuń