23 grudnia 2015

Świątecznie

Do nowego, bo już 2016 roku pozostało zaledwie kilka dni. Wobec tego przyszedł czas na małe podsumowanie.




Zanim jednak nastąpią Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok, nastąpi 24. grudnia, Wigilia, która jest dla mnie dniem wyjątkowym. I to wcale nie ze względu na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. Otóż, to właśnie 24. grudnia 2014 roku na świat przyszła Wigilijna Gwiazda, nazwana przez nas Ruby. Natomiast dziś świętuje swój pierwszy rok. Z racji tego, że jest ona moim pierwszym psem, miałyśmy okazję wspólnie przeżyć chwile zarówno mile wspominane, jak i te mniej. Jednak ostatecznie cieszymy się nawet z tych gorszych, bo w sumie to one nauczyły nas najwięcej. Dlatego też rok 2016 chcę przeznaczyć na wszelkiego rodzaju zmiany. Zaczynając wyglądu bloga, poprzez naukę z Ruby, po spalanie zbędnych kalorii. Ale przede wszystkim, w pierwszej kolejności chciałabym naprawić to, co zepsułam, doceniając każdy, nawet najmniejszy krok Rudej w dobrą stronę, zamiast oczekiwać natychmiastowych efektów. Mam zamiar uczynić go rokiem wielkich zmian, wzmożonej aktywności fizycznej oraz umysłowej, a przede wszystkim spędzonym wspólnie z psem, który tego potrzebuje. Zamierzam też poprawić się w regularności pisania postów i dokonać paru zmian na ,,Napędzie na cztery łapy", sprawiając, żeby nazwa faktycznie nawiązywała do rzeczywistości. 




Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku, chciałybyśmy złożyć Wam serdeczne życzenia. Tekst znalazłam na bodajże Dogomanii, ale pozmieniałam kilka wyrazów. Mam nadzieję, że ich autor się na mnie nie obrazi. W każdym bądź razie, nie wiem jak Wy, ale ja o wiele bardziej wolę słyszeć (ew. widzieć :D) coś więcej niż pospolite ,,Wszystkiego najlepszego, bla, bla, bla...'', stąd ta oryginalność.







Niech choinka pachnie lasem,

Niech zwierzaki mówią basem,
Niech w Waszych domach radość gości,
Niech Nowym Roku będzie mało przykrości.     



Ogółem, wszystkiego najlepsiego!

Życzą i pozdrawiają, 
Gosia & Ruby


4 komentarze:

  1. Ja właśnie nie mam głowy do kilku-linijkowych życzeń. Odbiorca wie o co chodzi - miło spędzonych, wesołych świąt. Bo właśnie o to w tym chodzi! :)

    Więc i my składamy Wam gorące życzenia, wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem w tym dobra, ale zwykłe ,,wesołych świąt" usłyszysz co roku, przez całe życie, a w końcu święta zdarzają się tylko raz w roku, więc ja stawiam na coś bardziej oryginalnego. :D

      Dziękujemy!!! :)

      Usuń
  2. No w końcu ją będziesz doceniać :D
    Wszystkiego co najlepsze moje kochane <3 :*

    OdpowiedzUsuń