23 marca 2016

Wyniki ankiety!

Wczoraj minął czas odpowiedzi na pytania, które znalazły się w ankiecie, a ja dodam kilka słów i komentarzy od siebie. 



Ankietę wypełniły 4 osoby (za co bardzo dziękuję :)). Ich odpowiedzi były następujące:

1. Od jakiego czasu obserwujesz ,,Napęd na cztery łapy''?

Kilka miesięcy - 3 odpowiedzi                        
Miesiąc - 1 odpowiedź


2. Jak na niego trafiłeś?

Znalazłem go przez przypadek - 1 odpowiedź

Z linku pozostawionego w komentarzu - 3 osoby


3. Jakie było Twoje pierwsze odczucie, gdy po raz pierwszy znalazłeś się na blogu?

Podoba mi się - 3 odpowiedzi

Nawet, nawet - 1 odpowiedź



4. Co podoba Ci się na blogu? (odpowiedź pisemna)

1) To, że próbujesz naprawić popełnione błędy na psie, który niekoniecznie chce się naprawić :) Pracujesz z nią i starasz się przelać to, co robić na bloga.

2) Wygląd.


3) Estetyczne zdjęcia i przede wszystkim styl pisania, często zaglądam na tego bloga, jest jednym z moich ulubionych.

4) Pies. Częstotliwość postów. Wygląd bloga


5. Co nie podoba Ci się\przeszkadza? (odpowiedź pisemna)

1) Właściwie, to nic. 

2) Raczej nic.

3) Chyba nieco pomazane (widać rozmazane ''kropki'') napisy na nagłówku, proponuję go nieco zmniejszyć lub nie powiększać napisu przez kiepskie programy.

4) Za mało zdjęć.


6. Jak oceniasz kontakt autorki z czytelnikami?

Znakomity - 1 odpowiedź

Dobry - 3 odpowiedzi


7. Myślisz, że jeszcze tu zajrzysz? 

Zdecydowanie tak - 3 odpowiedzi

Prawdopodobnie tak - 1 odpowiedź 


8. Poleciłbyś ten blog swoim znajomym?

Z pewnością - dwie odpowiedzi

Myślę, że tak  - dwie odpowiedzi


9. Co możesz mi doradzić? (odp. pisemna)

Nic (pusta odpowiedź) - dwie sztuki

Więcej zdjęć w postach! :D 

więcej zdjęć, więcej chwil z życia


10. Jak myślisz, czy ten blog dożyje i poprawi się do następnego roku? :)

Z pewnością - 4 odpowiedzi


11. Jak często do nas zaglądasz?

co kilka dni  - 1 odpowiedź

różnie  - 2 odpowiedzi

codziennie  - 1 odpowiedź






Cóż, przede wszystkim dziękuję wszystkim za udzielenie odpowiedzi w naszej ankiecie raz jeszcze, a tych, którzy nie zdążyli lub mają ochotę ponownie się wypowiedzieć, zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Zauważyłam, że w odpowiedziach panuje spora, a może jednak nie aż tak spora, ale z pewnością różnorodność. Mam tu komplecik fajnych odpowiedzi, a nawet rad, wow, dzięki, że się tak postaraliście! :D 
Mam zastrzeżenia, co do niektórych odpowiedzi, ale z większością się zgadzam i czuję, że na poważnie powinnam wysnuć z nich jakieś wnioski. 


(do pyt. 2-go) Szczerze mówiąc niezbyt podoba mi się, gdy ktoś pozostawia pod moim postem komentarz z linkiem do jego bloga, bo w końcu wystarczy kliknąć w awatar użytkownika, aby znaleźć się na jego profilu i zobaczyć, jakie strony prowadzi oraz kogo obserwuje, ale patrząc na Wasze odpowiedzi (o ile były szczere, a nie wybrane przez brak możliwości innej odpowiedzi, choć, przyznaję się, że niezbyt popisałam się różnorodnością odpowiedzi przy tym pytaniu) to jednak COŚ dało. :D


 (do pyt. 3-go) Prawdę mówiąc, nie dziwię się osobie, która wybrała odpowiedź nawet, nawet, ponieważ nawet mi średnio podoba się design i ogólne prowadzenie ,,Napędu'', ale, spokojnie, obecnie jestem w trakcie ,,prac remontowych'', a ich efekty będzie można podziwiać już wkrótce. :)




PODSUMOWUJĄC

Większość odpowiedzi mile mnie zaskoczyła, a ja, tak jak wcześniej wspomniałam, postaram się wysnuć z nich wnioski i w najbliższym czasie rozpocząć je realizować. Miałam i mam konkretne plany, a Wy podsunęliście mi kolejne, stokrotne dzięki! :)




Pozdrawiamy, 
 Gosia & Ruby

4 komentarze:

  1. Ja ze swojej strony, radziłabym, aby w nagłówku litery były czytelniejsze, bo są trochę rozmazane :). I chętnie popatrzę na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pisałam to w ankiecie, by nie były pomazane :D

      Usuń
    2. Anonimowość - 100% :D

      Dzięki, postaram się to zmienić!

      Usuń